Ten onrechtte gestuurde facturen.

  • Maandag, 31e Januari, 2022
  • 16:57s'middags

Gewaardeerde klant,

 

Afgelopen ochtend, even na 9 uur, heeft het nieuwe systeem een aantal van u ten onrechte facturen gestuurd.

De facturen gingen over bandbreedte gebruik en harde schijf gebruik (opslag).

Helaas verstuurde het systeem hierbij het voor u totale in gebruik zijnde bandbreedte en opslag.
Dit is natuurlijk ten onrechte want u heeft in uw abonnement al een afgesproken maximale bandbreedte en opslag.

Al deze facturen zijn inmiddels gecrediteerd.
Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Wel wil ik u erop wijzen dat wij per ingang van 1 februari, de overschrijding van zowel de afgesproken bandbreedte en de opslag aan u zullen gaan doorberekenen.
U kunt via u klantensysteem zelf in de gaten houden, wat uw verbruik is en als u ziet dat u uw maximale afgesproken verbruik gaat overschrijden, kunt u altijd overstappen naar een groter abonnement. Helaas heb ik uit zakelijk oogpunt moeten besluiten tot deze maatregel, wat overigens door mijn collega hosting bedrijven al jaren de standaard is.

Verder wil ik u er graag op wijzen, dat met de ingebruikname van het nieuwe systeem er op voornamelijk het domein extensie gebied wat prijswijzigingen hebben plaatsgevonden.
Ik kan u meedelen, dat de meeste wijzigingen in uw voordeel zijn, want hier hebben prijsverlagingen plaatsgevonden. Zo bent u voor een .nl domein een stuk minder kwijt dan voorheen.

 

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sebbie Proost

Supreme Hosting



« Terug